Δωρεάν Αποστολή Για Παραγγελίες Από 60€
Ασφαλείς Αγορές με Κάρτα-Αντικαταβολή-Κατάθεση-Klarna
Αποστολή με ACS-ELTA courier-Box Now
3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕ KLARNA ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ 50€
Δωρεάν Αποστολή Για Παραγγελίες Από 60€
Ασφαλείς Αγορές με Κάρτα-Αντικαταβολή-Κατάθεση-Klarna
Αποστολή με ACS-ELTA courier-Box Now
3 ΑΤΟΚΕΣ ΔΟΣΕΙΣ ΜΕ KLARNA ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΑΠΟ 50€
No products in the cart.
Έχετε το δικαίωμα να προχωρήσετε σε μερική ή ολική επιστροφή παραγγελίας μετά από συνεννόηση μαζί μας και για οποιοδήποτε λόγο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της με τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Η πρώτη επιστροφή του πελάτη (προς εμάς) είναι Δωρεάν, ενώ επιβαρύνεται για τα έξοδα επαναποστολής (από εμάς προς αυτόν) και αντικαταβολής (αν υπάρχουν) της νέας παραγγελίας του και τυχόν διαφοράς από τα προϊόντα προς αλλαγή. Σε περίπτωση επιστροφής/αλλαγής για δεύτερη ή περισσοτέρων φορών ο πελάτης χρεώνεται όλα τα μεταφορικά.
ΠΡΟΣΟΧΗ
*Σε περίπτωση που η επιστροφή του δέματος δεν πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 των ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το tartora.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
*Μεμονωμένες αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.
*Για λόγους υγιεινής στο κάτω μέρος των εσωρούχων (σλιπ, λαστέξ), καλσόν, κολάν, αυτοκόλλητα σουτιέν και κορμάκια ΔΕΝ γίνονται αλλαγές.
*Στα μαγιό ΔΕΝ γίνονται αλλαγές στην περίπτωση που έχει αφαιρεθεί το ειδικό αυτοκόλλητο υγιεινής από το σλιπ.
*Τα προϊόντα Προσφοράς με Έκπτωση 50% και άνω ΔΕΝ επιστρέφονται και ΔΕΝ αλλάζουν.
*Για Επιστροφές από Κύπρο τα έξοδα καλύπτονται αποκλειστικά από τον πελάτη.
1. Αλλαγή με άλλο προϊόν
Επιστέφετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε με τον ίδιο τρόπο που τα παραλάβατε (ACS, ΕΛΤΑ courier ή BoxNow) και χρέωση δική μας πίσω.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας για την επιθυμία αλλαγής προϊόντων με μήνυμα μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας. Στη συνέχεια, μέσα στις επόμενες 14 ημερολογιακές ημέρες θα πρέπει να πραγματοποιήσετε νέα παραγγελία από το site, όπου στα σχόλια της να αναφέρετε ότι είναι από αλλαγή με τον κωδικό της προηγούμενής σας παραγγελίας (π.χ #11111). Μόλις λάβουμε το δέμα και γίνει ο απαραίτητος σχολαστικός έλεγχος σας αποστέλουμε την νέα παραγγελία πληρώνοντας εσείς τη διαφορά εάν υπάρχει και τα νέα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής (εάν αυτός είναι ο τρόπος πληρωμής).
Σε περίπτωση που η αρχική σας παραγγελία έχει ολοκληρωθεί μέσω πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας παρακαλούμε ενημερώστε μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας για την επιθυμία σας για νέα παραγγελία.
Στην περίπτωση Αλλαγής με άλλο προϊόν ο καταναλωτής χρεώνεται την διαφορά των αρχικών με των νέων προϊόντων (εάν υπάρχει) και τα νέα Έξοδα Αποστολής που συνυπολογίζονται σύμφωνα με το συνολικό Κόστος της παραγγελίας και τον νέο Τρόπο Πληρωμής (για Αντικαταβολή).
2. Επιστροφή χρημάτων
Επιστέφετε το/α προϊόν/τα που θέλετε να αλλάξετε με τον ίδιο τρόπο που τα παραλάβατε (ACS, ΕΛΤΑ courier ή BoxNow) και χρέωση δική μας πίσω.
Το ποσό που επιστρέφεται στον πελάτη είναι η αξία των προϊόντων όπως αναγράφεται στην αντίστοιχη παραγγελία του μείον τα μεταφορικά έξοδα από και προς εμάς.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας για την επιστροφή των προϊόντων και την επιθυμία Επιστροφής Χρημάτων.
Επιστροφή Χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την ενημέρωσή μας για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήθηκαν στην αρχική συναλλαγή και μόνο έπειτα από την επιβεβαίωση εξόφλησης της παραγγελίας από την Τράπεζα (για πληρωμή με κάρτα ή κατάθεση) ή την ταχυμεταφορική (για Αντικαταβολή). Στις περιπτώσεις πληρωμής με Αντικαταβολή ή Κατάθεση μας ενημερώνετε για τον αριθμό λογαριασμού τραπέζης, το όνομα τραπέζης και το όνομα δικαιούχου όπου θα γίνει η επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση πληρωμής με Αντικαταβολή το διάστημα επιβεβαίωσης της πληρωμής μπορεί να υπερβαίνει τις 14 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
Έχουμε το δικαίωμα παρακράτησης του τιμήματος μέχρι να λάβουμε τα προϊόντα ή την απόδειξη περί επιστροφής.
Δεν επιστρέφουμε πρόσθετες δαπάνες παράδοσης αν ο καταναλωτής είχε διαλέξει μέσο παράδοσης άλλο από το προσφερόμενο από εμάς (ACS courier, ΕΛΤΑ courier ή BoxNow).
Για ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει να στείλετε e-mail στη φόρμα επικοινωνίας αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 23850 28019 ώρες λειτουργίας καταστημάτων.
Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας (ολοκλήρωση της παραγγελίας).
Μετά την αποστολή της παραγγελίας δεν είναι δυνατή η ακύρωσή της.
Σε περίπτωση επιστροφής παραγγελίας λόγω μη εμφάνισης ή άρνησης παραλαβής, ο πελάτης υποχρεούται να αποζημιώσει το tartora.gr για όλες τις δαπάνες που υπέβαλλε την επιχείρηση, όπως είναι τα έξοδα αποστολής, αντικαταβολής κι επιστροφής των προϊόντων.
Your Intimate Online Closet
1990-2025