Μπορείτε να κάνετε επιστροφή κάποιου προϊόντος μετά από συνεννόηση μαζί μας για οποιοδήποτε λόγο μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία της αγοράς του (νόμος 4242/14 (ΦΕΚ 50 Α/28-02-2014) ) με τις παρακάτω προϋποθέσεις:
Προκειμένου να γίνει δεκτή η αλλαγή, το προϊόν θα πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, συνοδευμένο με όλα τα καρτελάκια του και όπως ακριβώς το παραλάβατε στην αρχική του συσκευασία και συνοδευμένο απαραίτητα από την απόδειξη αγοράς στο δέμα επιστροφής.
Μέχρι τη στιγμή που το προϊόν θα φθάσει σε εμάς βρίσκεται στη δική σας ευθύνη, οπότε είναι σημαντικό να φροντίσετε για την ασφαλή μεταφορά του ώστε να αποφευχθεί τυχόν ζημιά και ως εκ τούτου αδυναμία επιστροφής του. Με ηλεκτρονική άσκηση, οφείλουμε να κοινοποιήσουμε επιβεβαίωση παραλαβής.
Ο καταναλωτής φέρει το βάρος απόδειξης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Ο καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των προϊόντων.
Η διεύθυνση που θα αποστείλετε το προϊόν είναι: Ταρτόρα εσώρουχα, Ταγματάρχη Φουλεδάκη 26, ΤΚ 53 100, Φλώρινα και ώρες λειτουργίας καταστημάτων.
Η πρώτη επιστροφή του πελάτη είναι Δωρεάν, ενώ επιβαρύνεται για τα έξοδα παραλαβής και αντικαταβολής (αν υπάρχουν) της νέας παραγγελίας του και τυχόν διαφοράς από τα προϊόντα προς αλλαγή.
*Για Επιστροφές από Κύπρο τα έξοδα καλύπτονται αποκλειστικά από τον πελάτη.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το tartora.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Σε περίπτωση επιστροφής παραγγελίας λόγω μη εμφάνισης ή άρνησης παραλαβής, ο πελάτης υποχρεούται να αποζημιώσει το tartora.gr για όλες τις δαπάνες που υπέβαλλε την επιχείρηση, όπως είναι τα έξοδα αποστολής, αντικαταβολής κι επιστροφής των προϊόντων.
Μεμονωμένες αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.
*Για λόγους υγιεινής στο κάτω μέρος των εσωρούχων (σλιπ κτλ), καλσόν, κολάν, αυτοκόλλητα σουτιέν και κορμάκια ΔΕΝ γίνονται αλλαγές.
*Στα μαγιό ΔΕΝ γίνονται αλλαγές στην περίπτωση που έχει αφαιρεθεί το ειδικό αυτοκόλλητο υγιεινής από το σλιπ.
*Τα προϊόντα Προσφοράς με Έκπτωση 50% και άνω ΔΕΝ επιστρέφονται και ΔΕΝ αλλάζουν.
Επιλογές επιστροφών :
1.Αλλαγή με άλλο προϊόν, στέλνετε το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε με τον ίδιο τρόπο που τα παραλάβατε (ACS ή ΕΛΤΑ courier) και χρέωση δική μας πίσω. Μέσα επισυνάπτετε ένα σημείωμα πως επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή ή επικοινωνείτε μαζί μας μέσω τηλεφώνου(2385028019) ώρες λειτουργίας καταστημάτων ή με μήνυμε μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας. Στη συνέχεια μέσα στις επόμενες 14 ημερολογιακές ημέρες πρέπει να κάνετε νέα παραγγελία από το site, όπου στα σχόλια της να αναφέρετε ότι είναι από αλλαγή με τον κωδικό της προηγούμενης σας παραγγελίας (π.χ #11111). Μόλις λάβουμε το δέμα και γίνει ο απαραίτητος έλεγχος σας στέλνουμε το νέο πληρώνοντας εσείς τη διαφορά εάν υπάρχει και τα νέα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής (εάν αυτός είναι ο τρόπος πληρωμής).
Σε περίπτωση που η αρχική σας παραγγελία έχει ολοκληρωθεί μέσω πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας ή PayPal παρακαλούμε ενημερώστε μας μέσω της Φόρμας Επικοινωνίας για την επιθυμία σας νέας παραγγελίας.
Στην περίπτωση Αλλαγής με άλλο προϊόν ο καταναλωτής χρεώνεται την διαφορά των αρχικών με των νέων προϊόντων (εάν υπάρχει) και τα νέα Έξοδα Αποστολής που συνυπολογίζονται σύμφωνα με το συνολικό Κόστος της παραγγελίας και τον νέο Τρόπο Πληρωμής.
*2.Επιστροφή χρημάτων, στέλνετε το προϊόν με ταχυμεταφορά και δική σας χρέωση πίσω. Το ποσό που επιστρέφεται στον πελάτη είναι η καθαρή αξία των προϊόντων και μόνο.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Η περίπτωση Επιστροφής χρημάτων πραγματοποιείται μόνο όταν τα προϊόντα είναι σαφώς ελαττωματικά εξ αρχής ή έχει σταλεί λανθασμένα. Επιστροφή χρημάτων δεν γίνεται για παράδειγμα στην περίπτωση που ο πελάτης έχει επιλέξει λανθασμένο νούμερο ή χρώμα επιλογής.
Μέσα μας γράφετε σε ένα χαρτί ότι επιθυμείτε επιστροφή των χρημάτων σας. Επιστροφή Χρημάτων γίνεται εντός 14 ημερών από την ενημέρωσή μας για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, με τα ίδια μέσα πληρωμής που χρησιμοποιήθηκαν στην αρχική συναλλαγή και μόνο έπειτα από την επιβεβαίωση εξόφλησης της παραγγελίας από τον πελάτη. Στις περιπτώσεις πληρωμής με Αντικαταβολή ή Κατάθεση μας ενημερώνετε για τον αριθμό λογαριασμού τραπέζης, το όνομα τραπέζης και το όνομα δικαιούχου όπου θα γίνει η επιστροφή χρημάτων.
Σε περίπτωση πληρωμής με Αντικαταβολή το διάστημα επιβεβαίωσης της πληρωμής μπορεί να υπερβαίνει τις 14 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας.
https://www.tartora.gr/contact/
Παρακράτηση τιμήματος μέχρι να λάβουμε τα προϊόντα ή απόδειξη περί επιστροφής. Δεν επιστρέφουμε πρόσθετες δαπάνες παράδοσης αν ο καταναλωτής είχε διαλέξει μέσο παράδοσης άλλο από το προσφερόμενο από εμάς (ACS courier ή ΕΛΤΑ courier).
Ακύρωση Παραγγελίας
Για ακύρωση παραγγελίας (ολική ή μερική) θα πρέπει να στείλετε e-mail στη φόρμα επικοινωνίας αναφέροντας τον κωδικό παραγγελίας ή να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 23850 28019 ώρες λειτουργίας καταστημάτων.
Η δυνατότητα αυτή σας παρέχεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας (ολοκλήρωση της παραγγελίας).
Μετά την αποστολή της παραγγελίας δεν είναι δυνατή η ακύρωσή της.