Είναι απαραίτητη η εγγραφή μου για την πραγματοποίηση μιας παραγγελίας;
Στο tartora.gr σας δίνουμε την δυνατότητα να ολοκληρώσετε τις αγορές σας είτε ως επισκέπτης είτε ως μέλος της σελίδας μας.
Έχει πλεονεκτήματα η εγγραφή μου ως νέος πελάτης;
Με την δημιουργία του λογαριασμού σας ως νέος πελάτης στο σύστημά μας έχετε διάφορα οφέλη: είναι εύκολο για εσάς να παρακολουθήσετε την πορεία της παραγγελίας σας, να αλλάξετε τη διεύθυνσή σας και να αλλάξετε τον κωδικό σας και να πραγματοποιήσετε μια αλλαγή. Επιπλέον, έχετε στη διάθεσή σας όλο το ιστορικό των αγορών σας από όπου μπορείτε να επαναλάβετε μια παραγγελία. Τέλος, επιταχύνεται η διαδικασία μιας νέας αγοράς καθώς δεν χρειάζεται να εισάγετε εκ νέου τα στοιχεία σας.
Με την εγγραφή μου, γίνομαι αυτομάτως μέλος στα ενημερωτικά δελτία αποστολής σας (Newsletter);
Όχι, μέλος των Newsletter γίνεστε μόνο αν εσείς το επιλέξετε, κι έχετε το δικαίωμα να καταργήσετε την εγγραφή σας οποιαδήποτε στιγμή. Σύμφωνα με τον Νόμο, οι πελάτες μας μπορεί να γίνουν αποδέκτες προωθητικών email που αφορούν μόνο σε εκπτώσεις/προσφορές προϊόντων που προορίζονται αποκλειστικά για εκείνους ακόμη και στην περίπτωση που δεν είναι μέλη των Marketing Newsletter ομάδων μας.
Παραχωρείτε τα προσωπικά μου στοιχεία σε τρίτους;
Σε καμία περίπτωση δεν είχαμε παραχωρήσει, ούτε πρόκειται στο παρόν ή το μέλλον να παραχωρήσουμε οποιαδήποτε πληροφορία που σας αφορά σε τρίτους.
Παραγγελίες
Πως μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία από το site σας;
Η δημιουργία νέας παραγγελίας από το tartora.gr είναι μια απλή, ευχάριστη και ασφαλής διαδικασία!
1. Εάν γνωρίζετε τί θέλετε, ο ευκολότερος τρόπος είναι να αναζητήσετε το προϊόν σας μέσα από τις κύριες κατηγορίες που εμφανίζονται στο Κυρίως Μενού του site, και στην συνέχεια να επιλέξετε την υποκατηγορία του από το drop-down menu (π.χ. Γυναίκα–Μαγιό). Έπειτα, μπορείτε να ειδικεύσετε ακόμη περισσότερο την αναζήτησή σας επιλέγοντας τη συγκεκριμένη κατηγορία του προϊόντος στην αριστερή πλευρική στήλη (π.χ Μαγιό–Bikini) κι επιπλέον μπορείτε με τα ειδικά φίλτρα αναζήτησης να ζητήσετε το ακριβές χρώμα, μέγεθος, brand αλλά και την τιμή που επιθυμείτε.
Στην περίπτωση που γνωρίζετε ακριβώς το όνομα και κωδικό του προϊόντος, το εισάγετε στην μπάρα αναζήτησης προϊόντων.
2. Μόλις βρείτε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέγετε το χρώμα και το μέγεθος όπου χρειάζεται καθώς και την ποσότητα. Στη συνέχεια κάνετε κλικ στο κουμπί “ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ”. Από αυτή τη στιγμή το προϊόν σας βρίσκεται στο Καλάθι Αγορών και μπορείτε είτε να συνεχίσετε τις αγορές σας με την ίδια διαδικασία είτε να προχωρήσετε στο ΤΑΜΕΙΟ για την αγορά. Οποιαδήποτε στιγμή, αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να αφαιρέσετε κάποιο προϊόν από το Καλάθι σας, ή να αλλάξετε την ποσότητά του (εφόσον αυτή είναι διαθέσιμη).
3. Στη σελίδα του Ταμείου μπορείτε να εισάγετε ένα Κουπόνι που μπορεί να έχετε (συνήθως είναι ένας αλφαριθμητικός κωδικός χωρίς κενά), αλλιώς προχωράτε στην δημιουργία νέου λογαριασμού (αν το επιθυμείτε), συπληρώνετε τα στοιχεία χρέωσης και αποστολής, επιλέγετε τον Τρόπο Αποστολής και τον Τρόπο Πληρωμής που επιθυμείτε. Το τελικό σύνολο της χρέωσης προκύπτει αυτομάτως σύμφωνα με τις επιλογές σας.
4. Από τη σελίδα του Ταμείου έχετε τη δυνατότητα να εγγραφείτε αυτομάτως στο Newsletter μας ώστε να λαμβάνετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας.
5. Για την ολοκλήρωση της κάθε παραγγελίας, δηλώνετε πάντοτε ρητά κι ανεπιφύλαχτα πως έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους Όρους Χρήσης της σελίδας μας, και πραγματοποιείτε τις παραγγελίες σας με την υποχρέωση πληρωμής από μεριάς σας.
Είναι ασφαλές τo site σας;
Το site μας είναι όσο ασφαλές και αξιόπιστο γίνεται. Οι πληροφορίες που μας παρέχετε καταχωρούνται με ασφάλεια χάρη στο υψηλών προδιαγραφών πιστοποιητικό ασφαλείας που διαθέτουμε, μέσω κρυπτογράφησης Secure Socket Layer (SSL) στα 256 bit, η κορυφαία και πλέον αξιόπιστη τεχνολογία που χρησιμοποιείται παγκοσμίως για την ασφάλεια των συναλλαγών μέσω Internet. Σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας ζητείται η εισαγωγή προσωπικών στοιχείων, η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί την τεχνολογία SSL, ώστε τα προσωπικά σας δεδομένα να διακινούνται κρυπτογραφημένα στο διακομιστή μας.
Επιπλέον, από την σελίδα tartora.grουδέποτε δεν θα σας ζητηθούν ούτε θα αποθηκευτούν ποτέ στο σύστημά μας τα στοιχεία της πιστωτικής ή χρεωστικής σας κάρτας, τα οποία με ασφάλεια διαχειρίζεται το αναγνωρισμένο παγκόσμιο σύστημα Online συναλλαγών PayPal. Εμείς λαμβάνουμε ενημέρωση μόνο όσον αφορά αν μια παραγγελία διεξήχθη με επιτυχία ή όχι.
Γιατί έχει απορριφθεί η συναλλαγή με την κάρτα μου;
Μόνο η τράπεζά σας μπορεί να σας ενημερώσει για τον λόγο για τον οποίο δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή σας.
Γιατί δεν ενεργοποιείται η προσφορά από το κουπόνι μου;
Παρακαλούμε, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει κανένα ορθογραφικό λάθος στον κωδικό του Κουπονιού που σας δόθηκε (κεφαλαία με πεζά γράμματα διαφέρουν), όπως επίσης ελέγξτε αν τα περιεχόμενα του Καλαθιού Αγορών σας είναι σύμφωνα με την τρέχουσα προσφορά του κουπονιού σας. Επιπλέον, συνήθως τα κουπόνια έχουν ένα χρονικό περιθώριο ισχύος που μπορεί να έχει παρέλθει κι έτσι το κουπόνι σας να έχει λήξει.
Γιατί δεν μπορώ να επιλέξω μεγαλύτερη ποσότητα στο προϊόν που θέλω να αγοράσω;
Ο λόγος μπορεί να είναι πολύ απλός, πιθανότατα να μην υπάρχει άμεσα διαθέσιμη η ποσότητα που επιθυμείτε για κάποιο προϊόν. Σε περίπτωση που οπωσδήποτε θέλετε να κάνετε μια προπαραγγελία με συγκεκριμένο αριθμό τεμαχίων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@tartora.gr ή τηλεφωνικώς στο 2385028019 (ώρες καταστημάτων) ώστε να σας ενημερώσουμε έπειτα αν είναι δυνατή η πραγματοποίηση της παραγγελίας σας μελλοντικά.
Είναι άμεσα διαθέσιμα όλα τα προϊόντα;
Η ομάδα του tartora.gr καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε όλα τα αναγραφόμενα προϊόντα να είναι άμεσα διαθέσιμα. Στην απίθανη περίπτωση όπου μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας διαπιστωθεί έλλειψη αποθέματος σε κάποιο/α προϊόν/τα θα έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για τη συμφωνία της πορείας της παραγγελίας σας.
Σε ποιες περιπτώσεις δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων;
Από λάθος του tartora.gr (αποστολή λανθασμένων/προβληματικών) προϊόντων δικαιούστε επιστροφή χρημάτων τόσο της αξίας της παραγγελίας όσο και των εξόδων αποστολής και πληρωμής.
Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν (σύμφωνα πάντα με τις προϋποθέσεις της πολιτικής των Επιστροφών μας) δικαιούστε επιστροφή χρημάτων μόνο της καθαρής αξίας των προϊόντων της παραγγελίας σας.
Υπάρχει ελάχιστο ποσό αγορών για να πραγματοποιηθεί η παραγγελία μου;
Ναι, θα πρέπει οι αγορές σας από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα να είναι από €10 και άνω για να ολοκληρωθεί η παραγγελία σας.
Αποστολές
Με ποιες εταιρείες courier συνεργάζεστε και πως γίνεται η παράδοση της παραγγελίας;
Συνεργαζόμαστε με τις ταχυμεταφορές ACS courier και ΕΛΤΑ courier και η παράδοση γίνεται στην πόρτα σας!
Σε απομακρυσμένες και χαρακτηρισμένες Δυσπρόσιτες Περιοχές, η παραλαβή της παραγγελίας γίνεται συνήθως μετά από ειδοποίηση από το κοντινότερο κατάστημα σε εσάς των ΕΛΤΑ, διαφορετικά σε χερσαίους και νησιωτικούς ευπρόσιτους προορισμούς η αποστολή γίνεται μέσω της ACS courier.
Μπορώ να εντοπίσω την παραγγελία μου;
Ναι, έχετε τη δυνατότητα να εντοπίσετε την παραγγελία σας εισάγοντας τον κωδικό αποστολής της στο site της ACS courier ή της ΕΛΤΑ courier εδώ.
Τον κωδικό αυτό τον λαμβάνετε σε κανούργιο email μετά την επιβεβαίωση της αποστολής της παραγγελίας σας.
Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Αν η παραγγελία σας πραγματοποιηθεί πρωινές ώρες σε εργάσιμη μέρα αποστέλλεται αυθημερόν και την παραλαμβάνετε σε 1-2 εργάσιμες ημέρες (επιπλέον 1-3 μέρες για τις Δυσπρόσιτες Περιοχές και τα νησιά). Διαφορετικά, (απογευματινή παραγγελία ή μη εργάσιμη ημέρα) η αποστολή της γίνεται την αμέσως επόμενη εργάσιμη ημέρα και την παραλαμβάνετε σε 1-2 εργάσιμες ημέρες (επιπλέον 1-3 μέρες για τις Δυσπρόσιτες Περιοχές και τα νησιά) από την ημερομηνία της παραγγελίας.
Στην απίθανη περίπτωση που η παραγγελία σας καθυστερεί περισσότερο από αυτό το διάστημα, μπορεί να οφείλεται η καθυστέρηση σε ακραίες καιρικές/περιβαλλοντικές συνθήκες ή εξωγενείς παράγοντες όπως απεργίες κτλ, και δεν ευθυνόμαστε για την επιπλέον καθυστέρηση. Παρά μόνο ζητάμε την κατανόησή σας.
Ποια είναι η διαφορά των Εξόδων Αποστολής και των Εξόδων Πληρωμής (μόνο για Αντικαταβολή);
Πρόκειται για δύο διαφορετικές χρεώσεις. Τα έξοδα αποστολής αφορούν αποκλειστικά την μεταφορά του δέματος (η οποία πάντα εκτελείται μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών) ενώ τα έξοδα της αντικαταβολής αφορούν το κόστος διαχείρισης της υπηρεσίας είσπραξης των χρημάτων που εκτελεί η εταιρεία ταχυμεταφορών.
Προκειμένου να μην χρεωθείτε επιπλέον Έξοδα Πληρωμής επιλέξτε έναν από τους υπόλοιπους Τρόπους Πληρωμής που προσφέρει το tartora.gr (Πιστωτική/Χρεωστική Κάρτα, Κατάθεση, PayPal ή Τοπική Παραλαβή από το Κατάστημα).
Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας όλο το 24ωρο μέσω της Ηλεκτρονικής Φόρμας Επικοινωνίας για οποιαδήποτε απορία έχετε. Θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε!
Έχουμε ενημερώσει τις πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων που περιέχονται στην Πολιτική μας περί Απορρήτου και Cookies.Αποδοχή και ΚλείσιμοΔιαβάστε περισσότερα